Søk i denne bloggen

onsdag 7. april 2010

Ny vedovn til finstua!


Som forøvrig er den eneste stua da, så da blir det navnet :)

Etter å ha malt i stua syns jeg det ble stusslig med den gamle. Hadde tenkt å vente en stund, men etter å ha sett litt i kataloger fikk jeg blod på tann ( ikke Edward Cullens dessverre, selv om det hadde vært ønskelig. Kanskje ikke så bokstavelig da, men å være Bella hadde ikke vært meg imot )

Til min lille stua var det ikke bare å velge å vrake i de store vakre ovnene, men fant denne søte som jeg nok skal venne meg til ganske raskt. Vurderte varmepumpe, men med minusgrader ned i 30 store deler av vinteren og tilgangen min på gratis ved var det dette som ble prioriteringen akkurat nå.

Sånn ser det ut i dag :


Og denne er bestilt

Liker godt at flammen kan sees fra alle sider,
gleder meg til den kommer!


3 kommentarer:

  1. Ahhhh lekker ovn, blir deilig og varmt til neste vinter nå:)

    SvarSlett
  2. Jepp, gleder mæi til den kommer :)

    ( Var godt jeg leste dette nå, kom på at jeg må ha murmaling :)

    SvarSlett
  3. En snerten ovn til slottet ditt ;) Gratis ved er kjempe flott, det har vi også tilgang på. Deilig. Ikke noe som slår å høre knitringen fra ovnen på en kald vinterdag ;)

    Men nå er det vår så da trenger vi nok ikke å fyre så mye ;)

    Ha en fin kveld ;)

    SvarSlett