Søk i denne bloggen

fredag 19. februar 2010

Hurra!

I dag kom bekreftelsen på lånet, skjøtet og flere andre papirer jeg må bruke helgen på å lese, skrive under og levere på mandag. Fikk vite at jeg får 25 000 i støtte fra kommunen. Hurra! Vet at mange kommuner gir 100 000 til førstehjemskjøpere, men er jo kjempefornøyd med det jeg fikk :)

Skal bruke ca. 100 000 på oppussingen, taket må skiftes, men det er tre leiligheter på rekke, så kostnadene deles på tre. Aner ikke enda hvor mye som trenges til det, men det skjer jo ihvertfall ikke før til sommeren.
Så regner jeg med at badet er det rommet som det blir brukt mest penger på, og har regnet med ca 25 000 til det.

Ellers går det endel penger til kjøkkenet, og hele leiligheten må males og jeg blir å ha tapet på noen vegger.

Skal levere papirene mandags morgen, og håper å få nøklene ganske raskt etter det, og da får jeg lagt ut bilder av "kottet" :)

1 kommentar: